Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


3.4.07

03-04-2007

Hoera,hoera,hoera!
Vandaag is Johan 57 jaar geworden. We vieren het dit jaar wel niet, want hij ligt in het ziekenhuis voor zijn vijfde kuur. Alles gaat nog steeds goed. Morgenochtend komt hij weer thuis. Zondagmorgen kwamen mijn 2 nichtjes met hun kinderen even op de koffie en die kleintjes vinden het prachtig om met Brown te spelen. Heb enkele leuke foto’s die ik hier zal plaatsen.

Nudra aan het spelen met Brown in de tuin.

Ook Zurab vond het prachtig.

De komende tien dagen heb ik vakantie van school, dus ik hoop op wat mooi weer.
Tot gauw, groetjes, Henny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten