Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


28.9.07

28-09-2007

Alles gaat hier nog zo zijn gangetje. Met Johan gaat het goed, hij draait weer normaal zijn eigen ploeg, alleen met de nachtdienst draait hij een aangepaste dienst, maar dit gaat hij binnenkort ook weer zelf doen. Hij is tussendoor nog aan het klussen bij Kjeld en Maaike.
Nu staat het weekend weer voor de deur en ik hoop dat het weer wat lekkerder weer wordt, dat herfstige gedoe hoeft van mij nog niet. Vorige week zondag wel de voortuin onder handen genomen en aan de achtertuin moet ook nog het nodige gebeuren. Zondag was het nog zo heerlijk dat we lekker buiten konden zitten. Mama was natuurlijk bij me en die heeft heel enthousiast het onkruid tussen de stenen weggehaald, dat scheelt alvast een stuk.
Hieronder ook nog een foto van Kaja met haar nieuwste aanwinst. Een spiksplinter nieuw autootje, waar ze erg mee in de wolken is.

Tot zover de laatste nieuwtjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten