Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


30.12.07

30-12-2007

De drukte is weer voorbij! De kerstdagen waren gezellig. Eerste kerstdag waren Johan en ik samen en hebben we het ontspannen en rustig gehad. Dat beviel uitstekend ! De tweede kerstdag waren de kinderen er en hebben we "kolonisten" gespeeld en 's avonds gegourmet. Gezellig, lekker en gemakkelijk. Geen uren in de keuken staan om ingewikkelde recepten in elkaar te zetten.
Gisteren hadden we dan mijn verjaardag en hebben we de hele dag door aanloop gehad, dat begon 's morgens om elf uur en liep door tot 's avonds. Ik was dus echt wel jarig!
Nu heb ik nog een lekker weekje vrij zonder al te veel "verplichtingen". Natuurlijk ga ik morgen wel oliebollen bakken, want dat hoort er nu eenmaal bij. De eerste warme bollen zijn het lekkerst, mmm....en de extra pondjes die er deze maand bij zijn gekomen, nou die werken we er in het nieuwe jaar wel weer af !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten