Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


1.1.09

01-01-2009

In de eerste plaats wens ik iedereen een heel goed, gezellig, gelukkig en vooral gezond nieuw jaar toe!!!
De grote drukte is weer achter de rug en we kunnen weer aan het gewone leven wennen. Het was een drukke maar gezellige maand!De kerstdagen hebben we doorgebracht in Euro Disneyland in Parijs, samen met Kjeld en Maaike. Het was koud, maar helder, zonnig weer en we hebben weer geweldig genoten (het was de derde keer dat we er waren). Het was wel extra druk met de kerstdagen, maar het was ook wel een heel gezellige sfeer, leuk om een keer mee te maken. Maar een volgende keer kiezen we toch weer voor wat warmer weer.Verder heb ik afgelopen maandag mijn 60e verjaardag gevierd! Niets extra’s aan gedaan hoor, een gewone verjaardag!Gisteravond hebben we hier thuis met Marga en Gijs oud en nieuw gevierd. Dat was gezellig! Het is wel weer fijn dat alles nu weer allemaal zijn gewone gangetje gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten