Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


9.4.10

09-04-2010

De tijd vliegt, deed hij dat altijd al ??? Johan is inmiddels twee weken gestopt met werken en begint daar langzaamaan aan te wennen. Hij staat redelijk op tijd op en is druk doende allerlei achterstallige klusjes op te knappen. Vorige week heeft hij de mooie ronde leeftijd van 60 jaar behaald!
Vandaag is Kjeld jarig (hij viert het morgen), ook alweer 32 jaar !! Ik vind het onbegrijpelijk hoe snel dat gaat.
Maar zo gaat het als je een actief leven leidt, ik denk dat de tijd minder snel gaat als je de hele dag achter de geraniums zit, maar dat ben ik niet van plan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten