Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


14.3.07

14-03-2007

Maar weer eens wat van me laten horen. Alles loopt prima hier, ook met Johan gaat het allemaal uitstekend tot nu toe. Maandag gaat hij weer voor de vierde chemo en daarna is het nog maar acht keer.
Vandaag een lekker relaxed dagje, een beetje opruimen in huis (met de nadruk op een beetje),enkele kaartjes zitten maken en in de tuin gewerkt, zodat hij er fatsoenlijk uitziet wanneer we weer heerlijk buiten kunnen zitten. Daar kan ik alweer naar uitkijken. Verder geen spectaculaire zaken de afgelopen dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten