Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


4.9.13

Weekje Weg !

We waren nog maar goed en wel terug van de zomervakantie of Marga, Ida en ik konden weer een weekje weg, nu samen met mama.
Mam was niet ingeloot voor de Zonnebloem en vond dat vreselijk jammer, dus beloofden wij haar een weekje mee te nemen. Gelukkig was het prachtig weer.
We hebben erg ons best gedaan om het haar naar de zin te maken en ik hoop maar dat dat is gelukt, al was het haar wel duidelijk dat het toch geen "Zonnebloemreis" was.
Ze had niet echt zin in uitstapjes, al zijn we wel evengoed naar het Oude Ambachten en speelgoedmuseum geweest.
Naar de markt geweest, gewinkeld (in winkels komt ze ook al nooit meer)en spelletjes gedaan die zij leuk vond :rummycup, bingo, jeux des boules en ook nog gemidgetgolfd en geknutseld.
Een klein album staat weer onder fotoalbums aan de rechterkant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten