Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


9.3.16

Zussenweek

Het is inmiddels een echte traditie dat mijn drie zussen en ik in januari een paar dagen samen op stap gaan.
De eerste keer was in 1998 ! We gingen toen voor een weekend in een huisje van bungalowpark 't Loo. Dat heeft zo goed uitgepakt, dat we het tot een vaste traditie hebben gemaakt, wel steeds naar een ander park.
We kijken er elk jaar weer naar uit.
Een aantal jaren terug hebben we het uitgebreid tot een lang weekend en dit jaar zijn we voor de tweede keer een hele week weg geweest.
Het is een week van ontspannen, praten, spelletjes (we zijn inmiddels echte spelletjes gekken geworden, sporten (zwemmen, bowlen, poolbiljart, midgetgolf, wandelen en zelfs een keer getennist).
We doen ook elk jaar iets creatiefs, zo zijn door de jaren heen aan bod gekomen :met klei werken, porcelein schilderen, glasschilderen, mozaïeken, (scrap)kaarten maken,dcoraties met natuurmaterialen, acryl schilderen op doek, schelpen kransen, mixed media.
Dit jaar waren we naar "de Sluftervallei" op Texel en hebben we sieraden gemaakt van coffecups.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten