Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


27.4.07

27-04-2007

De hoogste tijd om weer eens wat van me te laten horen. Er gebeuren hier geen spectaculaire dingen, hoewel…ik probeer niet meer te roken (vandaag al 12 dagen) en dat valt helemaal niet mee. Ik word er onrustig van, loop steeds wat te zoeken om te doen, maar ben tegelijkertijd totaal niet meer gexefnspireerd. Kruip al om half elf in m’n bed, terwijl ik voorheen gruwelijk zat te genieten achter m’n p.c.tje tot zo’n half twee ‘s nachts. Afijn, hopelijk komt dat weer terug. Het is zalig weer, maar zelfs daar kan ik niet volop van genieten. Normaal gesproken zouden we gisteren naar Kreta zijn vertrokken, helaas zit dat er dit voorjaar niet in met Johan’s chemokuren. Mis het wel, was altijd zo’n heerlijke break naar de zomer toe. Maar ja, Johan’s gezondheid is nu belangrijker. Zo, nu heb ik wel weer even genoeg gemopperd.
Heb de komende week vakantie dus moet ik maar wat leuke dingen verzinnen. Iemand een idee?? Nou jullie weten weer even hoe het hier gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten