Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


1.5.07

01-05-2007

Maar weer even wat laten horen. Alles goed hier.Johan is vanmorgen weer naar het ziekenhuis gegaan en komt donderdag weer thuis. Verder heb ik een weekje vakantie, het is prachtig weer, dus wat wil een mens nog meer. Gisteren ook een gezellige, rustige koninginnendag gehad. ‘s Morgens even naar de vrijmarkt, ‘s middags lekker in de tuin en ‘s avonds zijn Johan en ik heerlijk uit eten geweest, een prima dag dus. Vanmiddag heb ik lekker twee uurtjes op mijn ligbed in de zon gelegen(ik stelde mij voor dat ik op het strand in Mirtos lag), om vier uur heb ik mij opgefrist en heb een koude ouzo ingeschonken en er wat mezes( kleine hapjes) bijgemaakt, zo heb ik in mijn eentje geproost op mijn jarige zus, die wel echt op Kreta zit, helaas, helaas konden we er dit jaar niet bij zijn, volgende keer beter.
Tot zover dit bericht.




Met een beetje (veel) fantasie is dit toch net de boulevard in Mirtos?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten