Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


13.5.07

13-05-2007

Afgelopen week heb ik het erg druk gehad. Ik heb de hele week gewerkt en dat viel best tegen, maar ik hielp er mijn collegaatje mee en zo moet dat ook. Gisteren een hele leuke dag gehad, want ben met Kaja ‘s middags naar Scheveningen geweest, over de boulevard geslenterd, gezellige terrasjes gepikt , gegeten en ‘s avonds naar het Circustheater, naar de musical Tarzan geweest. We hebben ervan genoten!!! Het was een geweldig, spectaculaire voorstelling, een aanrader.



Er stonden diverse zandsculptures langs de boulevard.

Hierboven enkele scenes uit de musical.

Vanmiddag even op bezoek geweest bij moeders, het is tenslotte moederdag. Chantal met Nudra waren er en Stefan, Sabrina en Tycho, Hans en Ida en Petra met de jongens. Zelf verwachtte ik vandaag geen bezoek. Van Kaja heb ik een lekkere bodyscrub en scrubhandschoen gekregen en Kjeld zit tot dinsdag met vijf vrienden in Tunesie, trouwens, ik betwijfel of hij er erg in zou hebben als hij thuis zou zijn. Tot zover mijn nieuws van de afgelopen week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten