Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


28.5.07

28-05-2007

Weer tijd voor een berichtje. De komende week lekker vrij, was er na alle drukte ook wel aan toe. Afgelopen woensdag t/m vrijdag met groep 8 op kamp geweest. Het was weer een zeer geslaagd kamp en het weer zat ook wel ontzettend mee. Wel vermoeiend (je bent toch een dagje ouder), maar heb er een goed gevoel aan over gehouden. Zaterdag met buren/vrienden heerlijk uit eten geweest, was ook supergezellig. Gisteren is mijn moeder weer bij me geweest, dan doe ik niet zo veel voor mezelf, maar zij geniet er altijd van. Woensdag gaat ze een paar dagen naar Ida in Alkmaar, dus heb ik even een donderdag en zondag geen verplichting (door mijzelf opgelegd) naar haar toe. Vandaag (of morgen) komt mijn zus Marga weer even voor twee weken naar Nederland, dus kunnen we lekker bijkletsen en wat leuks doen.Op 15 juni gaat ze weer terug naar Kreta en neemt ze mijn moeder mee voor twee weken. Ben benieuwd hoe het mijn moeder bevalt, hoop goed, dan kan ze dat eens vaker doen, al ziet ze nu al overal spoken (ach, ze is 82, wat wil je dan).Morgen gaat Johan weer voor drie dagen naar het ziekenhuis voor zijn negende! chemokuur. Schiet al lekker op, nog maar drie te gaan hierna.
Ik ga deze week in ieder geval even lekker genieten van mijn vrije dagen!

Johan en ik zijn trouwens vandaag precies 31 jaar getrouwd!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten