Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


1.6.07

01-06-2007

Zo, mijn weekje vakantie zit er alweer bijna op. Het was een relaxte week zonder al te veel verplichtingen, heerlijk! Lekker gefrutseld en geprutst, mijn beide web-logs in een nieuw jasje gestoken en heel ontspannen allerlei zaken voor mezelf gedaan. Marga is een avondje bij me geweest en we hebben weer alles bijgepraat, gezellig! Vandaag ben ik met haar naar Utrecht geweest en hebben we gewinkeld en een paar terrasjes gepakt en vreselijk van de zon genoten.De grote winkels die wij hier hebben, mist ze wel in Kreta, onze voeten waren aan het eind van de middag dan ook wel aan wat rust toe, maar gezellig was het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten