Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


27.12.16

Van zomer naar winter

Het is alweer twee maanden geleden dat ik mijn laatste bericht hier heb geschreven en inmiddels zitten we in december.
Het leven is intussen gewoon doorgegaan. Zo hebben we in oktober een heel gezellig 70-er jarenfeest gehad in Alkmaar, omdat Ida en Hans 45 jaar getrouwd waren en Hans 70 was geworden.Was erg leuk !!
Kaja en Ron hebben ons meegenomen voor een supergezellig etentje in Houten.
Dan hadden we begin december weer het sinterklaasfeest, wat altijd leuk is. Dit keer vierden we het bij Kjeld en Maaike en ook dat was gezellig!



Tussen sint en Kerst nog een keer met vrienden een dagje uit geweest in Amsterdam en dan is het voor je er erg in hebt alweer kerst !
Eerste kerstdag hebben we - net zoals de afgelopen 6 jaar - doorgebracht bij Petra en Enno en dat was weer ontzettend gezellig. Heerlijk eten (ieder echtpaar maakt iets) en enkele spelletjes (Keezen,Ticket to ride en Colonisten van Catan) gespeeld, ook dat is vaste prik.



Op de 2e kerstdag zijn de kinderen bij ons komen gourmetten en inderdaad, heel gezellig! (ben vergeten om foto's te maken).
Nu door naar het eind van het jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten