Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is een blog waar ik het wel en wee in mijn directe omgeving beschrijf.
Het is dan ook vooral bedoeld voor familie en vrienden.
Wel staan er aan de rechterkant links naar mijn kaartenblog en PSP blog.


4.3.17

Op naar het voorjaar.

Het nieuwe jaar is alweer begonnen en alles gaat zo zijn gangetje.
Een echte winter hebben we helaas niet gehad dus mag het wat mij betreft voorjaar worden.
Januari en februari vind ik eigenlijk vrij saaie maanden, hoewel januari al jaren een leuke onderbreking heeft, namelijk ons zussenweekend(week).
Elk jaar kijken we daar naar uit. Vanaf 1998 gaan we in januari met de vier zussen er even tussenuit.
Het is begonnen met een weekend en uitgebreid tot lang weekend, midweek en de laatste paar keer een hele week. Dit jaar zijn we naar Landalpark "Heideheuvel" geweest in Beekbergen. Het was weer 100% genieten met elkaar !
Hieronder een paar fotootjes, de rest staat weer aan de rechterkant in "Fotoalbums".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten